• 9.7.2020 – Vyjádření společnosti pro server aktuálně.cz

    „Pedro v podobě chlapečka s tmavými vlásky, pokrývkou hlavy a šátkem na krku je zde již více než 50 let. Jsme přesvědčeni, že se jedná o neutrální obrázek, bez jakéhokoliv špatného úmyslu či záměru,“ uvedla mluvčí Candy Plus Milena Rusnoková.

    Změny loga či názvu kvůli stereotypu odmítá. „Úpravy v budoucnu se nezříkáme, avšak nikoliv v souvislosti s aktuálním tématem rasismu, nýbrž s běžným vývojem životního cyklu loga,“ dodala.

    Celý článek zde

Mediaguru Pedro

9. 3. 2020

Deník

9. 3. 2020

Rodinný den

9. 3. 2020

Feedit.cz

9. 3. 2020

Východočech.cz

1. 3. 2020

Retailek

1. 3. 2020

Allik

1. 3. 2020

Marketing & Media

18. 9. 2019

Lidovky

18. 9. 2019

Feedit

18. 9. 2019

Pro miminka

18. 9. 2019

Ocenění

18. 9. 2019

Prima Fresh

18. 9. 2019

Marketing Sales Media

18. 9. 2019

Celebrity time

18. 9. 2019

Mediář

18. 9. 2019

Mediaguru

18. 9. 2019

Marketingové noviny

18. 9. 2019

Týdenník Slovácko

18. 9. 2019

Čerpačka web

18. 9. 2019